czwartek, 29 sierpnia 2013

prolog.



Dla Ciebie mógłbym zrobić wszystko, co zechcesz powiedz tylko, naprawdę na dużo mnie stać.

Nie lubię zmian. Lubię mieć ustabilizowane życie, jednak będąc w związku z siatkarzem nie jest to łatwe. Po mroźnej Rosji przyszedł czas na słoneczną Italię.
Bartosz Kurek – światowej klasy zawodnik, jeden z najlepszych przyjmujących świata.
Oczami mediów i kibiców widziany jako celebryta i dość kontrowersyjny człowiek.
Ja jednak spostrzegam go zupełnie inaczej. Nie jest celebrytą, nie jest gwiazdką.
Jest cholernie mocnym i wytrzymałym facetem, który zawsze z całych sił walczy o to, czego pragnie. Jest kochany, kiedy codziennie rano budzi mnie pocałunkiem w usta, kiedy co wieczór przytula mnie do siebie, sprawiając, że czuję się wtedy najszczęśliwszą kobietą na świecie. Jest strasznie leniwy, bo potrafi cały dzień przespać albo grać w te durne gry. Jest denerwujący, gdy cały czas zwraca mi uwagę, że za szybko jeżdżę, że znowu schudłam, że truję się papierochami i piję za dużo kawy i energetyków. Jest wrażliwy, bo czasami po przegranym meczu lub zawalonym przez niego treningu siada na kanapie i nie mówiąc nic, wtula głowę w moją szyję wdychając delikatne perfumy i jabłkowy szampon do włosów. Wtedy jego dłonie zaplatają się moim brzuchu, subtelnie go masując. Ja głaszczę go po głowie, wplątując palce w jego włosy. I choć z pękającym sercem patrzę w jego kurewsko smutne oczy, to i tak wtedy podoba mi się najbardziej.
Ale oprócz tego wszystkiego jest moim mężem, któremu pięć miesięcy temu powiedziałam sakramentalne „tak” wpatrując się w jego niebieskie oczy.
Jest moim mężem, którego chyba już nie kocham.

*

Happy Birthday Bartosz Kurek, czy coś.
Dodaję, ale następny rozdział nie pojawi się szybko.  
W razie pytań jestem tu i na Kubiaczku.   

26 komentarzy:

  1. o kuźwa. zaskoczona jestem. Nie darze go jakaś tam miłością specjalną, tylko szacunkiem, ale jak można go nie kochać? Przecież jest taki aaaaaawwwwwwwwww *.*
    informuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co? Ostatnio, czytaj środa, robiłam sobie taki mały porzadeczek na komputerze i co znalazłam? Twój strzępek znalazłam! Tą Igę, która chyba nie kocha tego Bartka i czekam na więcej. Czeeeekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiki, aj lof ju soł macz! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. To to, co czytałam! Ha! Mówiłam, że jest dobre :) Czekam na więcej :p

    OdpowiedzUsuń
  5. kochane jest <3
    tak bardzo to uwielbiam, że kurwa ja pierdolę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoooo.. : )
    Czekam na więcej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zaskoczona i to jeszcze jak
    nie mogę się doczekać

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba już nie kocham, czyli jakaś szansa jest. mam nadzieję, że jednak wszystko wyjdzie na prostą, bo podejrzewam, że na początku będzie trudno. chcę więcej. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Końcówka prologu, mnie bardzo zaskoczyła.
    Nie kocha go już chyba?
    Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to mamy problem. Ostatnim zdaniem walnęłaś mnie w łeb, i to porządnie! Czekam na kolejny, bo takie historie są cudowne. Mam nadzieję, że Bartek zobaczy co się dzieje i zawalczy, zanim będzie zbyt późno.

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze, to będzie ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie się zapowiada.Zapraszam do mnie http://odzawszenazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre to.
    Cholera, już to uwielbiam i chcę więcej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Po takim świetnym, romantycznym wstępie , pełnym miłości, to ostatnie zdanie mnie powaliło na kolana xd Ale już mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. loff. zostaję do końca *____*

    OdpowiedzUsuń
  16. to piąteczka dla tej pani. bo ja również odkochałabym się w Kurku. ba!, ja bym się w nim nawet nie zakochała.
    no podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie na 3 rozdział http://odzawszenazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się kolejne świetne opowiadanie od Ciebie!! ;) Zostaję tuu :D
    Zapraszam też do mnie:
    http://someday-you-will-find-the-real-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojojjj... Wiesz, że podoba mi się wszystko, co wychodzi spod Twojej ręki? :) Zostaję! *.*
    Kurek, Kurek, Kurek... Mam mieszane uczucia, co do jego osoby. Wszystko pięknie, ładnie, ale jak można być z kimś, kogo się nie kocha?

    całuję :*
    Patex

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie na 5 rozdział http://odzawszenazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oho. Szczęka mi opadła tak trochę. Zaczyna się ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Taaaaak, bajki często kończą się w ten sposób...

    OdpowiedzUsuń
  23. ŁOJEJA! Cholercia. Byłam tu ja, Usia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie zapraszam na 9 rozdział http://odzawszenazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja mam takie szczęście,ze też mam urodziny 29 sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń